Oldalunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Honlapunkra látogatva Ön beleegyezik a cookie-k használatába. Elfogadom
Termékek Menü

Figyelem felkeltés, árkiemelés. Hogyan emeljük ki árainkat?

A figyelem felkeltés, üzletdekoráció szempontjából szükség van a színes, mutatós kisebb, illetve a nagyobb méretű árjelzőkre. Fontos, hogy az „ÚJ” és az „AKCIÓS” termékek jól láthatóak legyenek, és kitűnjenek a tömegáru árai közül. A látogatóból vásárló csak akkor lesz, ha ügyesen, apró praktikákkal észrevétlenül vesszük rá arra, hogy megpakolja bevásárlókosarát. A szép, dekoratív árfeltüntetés módját egy kis segítséggel tudjuk megtalálni, kellenek hozzá különböző ártáblák, árjelzők, ehhez adunk most tippeket!

Nagyon fontos szempont az ízléses kivitel és a jól látható helyen feltüntetett kihagyhatatlan napi, heti vagy akciós ajánlat. Ha végig megyünk egy nagy üzletben, áruházban a sorok között láthatjuk, hogy a sorok osztályokra vannak osztva terméktípusok szerint. Majdnem minden osztályra más és más típusú árjelzők illenek, a zöldség-gyümölcs osztálytól kezdve a csemege pulton át, a hús pulton, a szárazáru és az italokon keresztül a drogériáig.

 

Zöldség-gyümölcs osztály árfeltüntetése

A zöldség-gyümölcs osztályon számos lehetőségünk van az árak feltüntetésére. Ez az osztályon a legnépszerűbb a nagyon dekoratív és praktikus, műanyagból készült 160 mm x 84 mm-es árkazetta, amelyet rekeszek szélére árkazetta akasztó füllel tudjuk könnyedén rögzíteni. Az összehajtogatott papírcsíkokon, fehér alapon zöld betűk vannak, amelyek hajtogatásával kiírhatjuk a megfelelő szöveget (származási ország, db, kg,) és az árat.

Legkedveltebb megoldás a 2 mm-es PVC anyagból készült 10 cm x 15 cm-es krétás felülettel ellátott zöldséges rekeszre akasztható, illetve rekeszre tűzhető krétás táblák. Többféle kivitelben léteznek, a sima fekete, nyomatlan változatokra olyan formában írjuk ki az információnkat, ahogyan szeretnénk. Van az úgynevezett előnyomott kivitel, ahol a krétás tábla részekre van osztva, például: származási ország, fajta, megnevezés, és az ár. Itt egyszerű dolgunk van, nem kell gondolkozni a formán csak ki kell tölteni a rubrikákat.

 

Csemege- és húspult árfeltüntetése

A zöldség-gyümölcs osztályon használt műanyag zöldséges árkazetta kapható csemege- illetve hús pultban használható változatban is. Ez annyiban különbözik a zöldségestől, hogy fehér alapon piros betűkkel, illetve számokkal tudjuk kiírni az árainkat, 5 cm-es illetve 10 cm-es akryl talp segítségével. Használata egyszerű, gyors, higiénikus a húspultban pedig ez a legfontosabb szempont.

Ha nem szeretnénk egyesével minden termék elé kiírni az árat esetlegesen a hely hiány miatt, akkor még választhatjuk a pult tetejére, polcra kihelyezhető plexi laptartókat is. A plexi laptartó létezik A/4-es és A/5-ös méretben. Itt csak egyszerűen egy papírlapra kinyomtatjuk az árat, az AKCIÓKAT és az ÚJ termékek listáját. Célszerű színesben elkészíteni, esetleg képekkel is illusztrálni a termékeket, mindenképpen jobban szembetűnő egy szépen elkészített igényes kiírás a látogató számára!

 

Illatszer-, szárazáru osztály árfeltüntetése

A drogéria, a szárazáru és az italok árkiírása nagyon jól megoldható különböző ársínbe tűzhető betétlapokkal, illetve dekoratív színes figyelemfelkeltő árjelzőkkel. Szinte minden polc szélére szükséges polcsín felhelyezése, amibe ezután kitűzhetjük árjelzőinket is az árak mellett.

Az ársínek több méretben állnak rendelkezésünkre egy méteres hosszúságban, illetve 3 cm, 4 cm, 5 cm magasságban rendelhetőek, valamint fehér hátrésszel vagy akár átlátszóban is. Az ársínek használatával nagyon egyszerű az ártáblák, árjelzők kihelyezése. Különböző színű (neon piros, neon zöld) és méretű AKCIÓ feliratos matricákkal is kiemelhetjük akciós termékeinket. Nagyon látványos és mutatós lesz tőle a kínált termékünk. Az árkiírás lényege, hogy színes legyen és nagyon mutatós.

Cukrászat árfeltüntetése

A nem önkiszolgáló cukrászati pultokban is szükség van árkiírásra. A plexi csemege árjelző mellett ajánljuk ezekbe a pultokba a poliészter anyagból készült ártokokat, amelyek 10 cm x 6 cm és 8 cm x 4 cm méretben kaphatóak, valamint a nagyobb méretből létezik piros kerettel ellátott változat is. Az ártokokba papírlapot tudunk behelyezni, amelyre az információinkat tudjuk felvinni. Az enyhén döntött kivitelnek köszönhetően könnyen leolvashatóak a kiírt tudnivalók.

Ruházati osztály árfeltüntetése

Nem utolsó sorban, kínálatunkban még szerepel a ruházat és a plüss termékek árazására jól bevált belövő pisztoly szállal, valamint karton címkék, fehér és piros színben. Nagyon egyszerű a használata, a végeredmény pedig mutatós. Fontos, hogy a szálat olyan helyre rögzítsük a belövő pisztollyal, hogy a szál eltávolítása után ne hagyjon látható nyomot az anyagon vagy más termékeken. Kiválóan kiemelhetjük az AKCIÓS termékeinket a színes (pl. piros) karton címkével.

Ruházati osztályon még a plexi laptartók is igen népszerűek. Az A/4-es méretű nagyon jól mutat esetleg kirakatban  egy egész alakos bábú előtt, amire felsorolva kiírhatjuk árainkat. A kisebbek A/5-ös illetve az A/6-os pedig egy-egy termék árazásához vagy termékleírásra is megfelelő lehet.

Mivel írhatok a PVC és a poliészter krétás illetve fehér felületű táblákra?

Az íráshoz vízbázisú dekorfilcet ajánlunk, az úgynevezett folyékony krétát, amely ellenáll a csepegő esőnek, száraz illetve vizes ruhával könnyedén letörölhető üveg, fa, fém és műanyag felületekről. A folyékony kréta segítségével tökéletes íráskép alakítható ki, köszönhetően a toll alakú kialakításnak, ezért alkalmas kisebb és nagyobb felültek dekorálására egyaránt. Előnye, hogy pormentes, hiszen íráskor folyékony, majd az írás könnyedén megszárad.

Fekete és fehér felületeken egyaránt jól látszódik a kiírás, amely a fluoreszkáló színeknek köszönhető, ezek a fehér, neon zöld, neon sárga, neon rózsaszín, neon narancssárga.

Folyékony kréta termékeinkről ebben a cikkben olvashatnak bővebben! >>>

Az AKCIÓ, az ÚJ TERMÉK, a TARTÓSAN ALACSONY ÁR kiírás, ha megfelelő módon van közvetítve a vásárló felé nagyon hatékony, és vásárlásra buzdító lehet. Ezzel segíthetünk a látogatóinknak a tájékozódásban, így vásárlóink illetve visszajáró vásárlóink lehetnek!